Aktuális, friss hírek

Kedves Olvasó!
A Germán Gyógytudomány alapos és mélyre ható ismerete elengedhetetlen feltétele a betegségek valós okainak megértésén túl a teljes és egészséges élet kialakításának.
Orvos-természetgyógyászként azt gondolom, hogy igazán akkor tudunk tartós és valós minőségi életet élni, ha tudjuk, ismerjük, mi miért alakul ki a szervezetünkben, tisztába vagyunk azzal, hogy a hétköznapi élet során felmerülő helyzetek milyen hatással vannak a biológiai testünkre.

Ezért is fogalmazódott meg bennem a gondolat:
A biológiám nem ellenem, hanem értem dolgozik!
Kérdés, hogy értem vagy nem értem mit tesz a biológiám énértem?

A Germán Gyógytudomány az személyes nézőpontomból tekintve tehát nem csupán a betegségek valós okait tartalmazó „lexikon”, ennél sokkal több…, ha valóban ismerjük, hogy mi miért alakul ki a szervezetünkben, akkor tudjuk, hogy miként oldható meg, vagy kerülhető el. Ez hatással van a nem csupán a szervezetünkre, hanem a gondolkodásmódunkra, az élet dolgaival szembeni hozzáállásunkra is, egyszóval erre úgy is tekinthetünk, mint egy Életformára, amely biztosítja a testi-lelki egészségünket. Ezen az oldalon rendszeresen teszünk közzé friss tartalmakat, hogy Ön naprakész legyen, mindezt teljesen ingyen.
Megosztás Facebookon

HOGYAN SEGÍT A GERMÁN GYÓGYTUDOMÁNY EGÉSZSÉGESNEK LENNI ÉS MARADNI?

BEJEGYZÉS CÍME

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

BEJEGYZÉS CÍME