könyvek a megértéshez és a megoldáshoz

A tapasztalattól a könyvírásig

Amikor egy orvos úgy érzi, hogy olyan dolgokat tud, amelyekkel segíteni képes az embereknek egészségesnek maradni és /vagy meggyógyulni és szeretné azt maradandó formába is önteni, akkor gondol arra, hogy a könyvét megírja. Így kezdődött ez 2019-ben is, majd jött a folytatás 2020-ban is Hamer doktor születésnapjához kötötten. Nem ígérem azt, hogy nem lesz folytatás…

Útmutató az egészséghez

Dr. med. Mag. theol. Ryke Geerd Hamer által leírt biológiai természettörvényeinek ismerete vezetett el engem ahhoz, hogy végre értsem is mindazt, ami a biológiai testünkben, a szervezetünkben történik.

Úgy vélem, hogy nem mindegy, hogy csak a tüneteket nézzük, vagy az összefüggéseket is látjuk. A hathatós segítség maga valódi gyógyulás. A valódi gyógyulás alapja az aetiologiai kezelés, ami a betegség ok-okozati összefüggéseit vizsgálja.

A hozzánk (orvosokhoz) bizalommal forduló szenvedő embereknek, a betegeknek csak akkor tudunk hathatós segítséget nyújtani, ha mi magunk tisztán látjuk az okokat és azok következményeit: azaz a tüneteket, betegségeket. Ezzel remélem, mindenki egyetért, legyen ő egy józanul mérlegelő laikus, vagy egy tudományosan gondolkodó orvos, nem nehéz belátni azt, hogy ha tudom mi okozza a betegséget, akkor azt is tudom, hogy az miként gyógyítható.

Hogyan segít a Germán Gyógytudomány egészségesnek lenni és maradni

A könyv első részében bemutatom Dr. med. Mag. Theol. Ryke Geerd Hamer által felfedezett és leírt tudományos bizonyítékokkal alátámasztott rendszerének fontos alapköveit. Ennek ismerete elengedhetetlen az egészségmegőrzés szempontjából.

A második részben feltárom azt, hogy miként alakítja át a gyógyításról alkotott képünket a Germán Gyógytudomány ismerete.

A harmadik részben pedig megismerheti azt, hogy mások mit gondolnak róla, hogyan segített nekik a Germán Gyógytudomány az egészségük visszaszerzésében és megőrzésében

Pszichózisok és viselkedésváltozások a Germán Gyógytudomány fényében

A Viselkedésváltozások megértése a Germán Gyógytudománnyal hozzásegít minket ahhoz, hogy megértsük önmagunk és mások viselkedését, és ahhoz is, hogy tudjuk, mit is tehetünk. Könyvemben a viselkedésváltozások és a pszichózisok bemutatása Hamer doktor hagyatékán, valamint a megismert esetek elemzésén alapszik.

A könyv rendszerbe foglalja mindazt, aminek segítségével megérthetjük, mi áll a viselkedésváltozások hátterében. Segít átlátni és belátni, hogy miért olyan gyakoriak ezek a jelenségek. Ha ezt megértjük, a beazonosított, fel nem oldott konfliktusok ismeretében, akkor legtöbbször tudunk is segíteni a megoldásban.